Ви знали, що використання всього 2 видів різних POS-матеріалів на одній торговій площі підвищує продажі в середньому на 14%? Разом вони привертають більше уваги до рекламованого товару і стимулюють до покупки.

Саме тому ми рекомендуємо комбінувати різні POSM (Point Of Sale Materials) в своїх рекламних кампаніях: наприклад, воблери і стоппер, або шелфтокери і штендер, до якого можна додати ще “сліди”, що прямують прямо до вашого товару.

На відміну від онлайн і деяких видів офлайн реклами, ПОСи не відволікають покупців, не “нав’язують” продукт і, відповідно, не викликають роздратування.

При цьому вони легко акцентують увагу на потрібних вам товарних позиціях, виділяють продукти і доносять до споживача потрібну ідею або оффер.

PROMOPOS розробляє якісні POS-матеріали

POS-матеріали також корисні самим покупцям, так як дозволяють заощадити час і гроші, не “загубившись” у світі товарного різноманіття.

 

  1. Дозволяють швидко знайти потрібний товар. Великі супермаркети часто змінюють місце викладки товарів і знайти улюблений продукт – йогурт, печиво або сорт кави – стає дуже складно. Саме POS-матеріали привертають увагу і “вказують” покупцеві, що за рогом або на сусідній полиці якраз знаходиться те, що він шукає.
  2. Інформують про акцію або знижку. На воблерах і шелфтокерах часто розміщується інформація про пропозиції в стилі “1+1”, розіграші або подарунки при покупці того або іншого товару. Подібні оффери часто стають вирішальним фактором при виборі продукту.
  3. Надають інформацію про конкретний продукт. Наприклад, на штендері біля входу в кафе часто пишуть про варіанти бізнес-ланчів або закликають спробувати актуальний напій, часто сезонний. Така інформація завжди актуальна, так як допомагає відразу “прицінитися” і прийняти рішення на вашу користь. До речі, ще більш ефективно з завданням інформування справляються промо-стенди, так як з їх допомогою не тільки дається інформація про новий продукт, але і проводиться його дегустація.
  4. Вказують, що в магазині можна купити саме ваш товар/вид товарів. Це завдання відмінно виконують POS-матеріали, розміщені на вулиці біля входу в будівлю або біля магазину: штендери, сіті-лайти та панелі-кронштейни. Наприклад, ваш покупець йде повз ТЦ і помічає штендер з інформацією, що всередині відкрилася Еко лавка. З 100 перехожих 5-10 обов’язково завітають у магазин – адже натуральні продукти сьогодні в моді.

З іншими товарами це теж працює – ми знайдемо, чим “зачепити” вашу аудиторію!

 

Тому не відкладайте виготовлення POS-матеріалів у довгий ящик – особливо, якщо плануєте запуск нового продукту, розширення асортименту або старт продажів у новій торговельній мережі.

Супер рекламна кампанія з промо матеріалами від PROMOPOS

 

Сміливо додавайте поси у вашу рекламну кампанію – вони гармонійно доповнять її, стануть надійними помічниками в торгових зонах і додатковим інструментом продажів.

Види POS матеріалів

Завдяки різноманітності видів POS-матеріалів їх область застосування дуже широка.

Залежно від місця розташування, вони діляться на:

 

  1. Матеріали, розташовані зовні будівлі – біля входу або на фасаді:
    1. панель-кронштейни – конструкції, що кріпляться до торця будівлі. Часто виконані у формі кола, квадрата або прямокутника з логотипом і назвою комерційного об’єкта. Можуть бути світловими і навіть динамічними – обертатися навколо своєї осі, наприклад.
    2. штендери – конструкції, що представляють собою каркас або цільну дошку з передбаченим полотном/полем для рекламного повідомлення. Встановлюються перед входом у місце продажу. Можуть бути цільними або такими, що складаються, з 1 або 2 робочими поверхнями. Інформацію на деяких штендерах можна міняти (наприклад, на крейдяних).
    3. тротуарна та підлогова графіка – кольорові стікери зі спеціальної поліефірної плівки, які клеяться на поверхню підлоги або прямо на тротуарну плитку. Такі наклейки не стираються і не блякнуть на сонці, і завжди вказують шлях до вашого магазину. Або ж нагадують про акцію та приємні ціни.

Штендер на пляжі з пропозицією 1 безкоштовного коктейлю на вибір

2. Матеріали у вхідній групі – тобто при вході в магазин або торговий зал:

    1. таблички – невеликі картонні або пластикові прямокутники рекламного або інформаційного характеру. Можуть містити написи на кшталт “closed/opened” або ж назву магазину із зазначенням поверху (інформацією, як його знайти).
    2. постери – афіші або плакати рекламного характеру. Повідомляють про знижки, акції та спеціальні пропозиції. Або ж просто рекламують ваш товар.
    3. хенгери – картонні таблички, що кріпляться на ручку дверей або на горло пляшки (некхенгери). На них можна нанести інформацію про акцію, знижку або нові надходження. Хенгери особливо ефективні при використанні в готелях, на виставках і конференціях, а також в алкогольних відділах.

Хенгери на дверях бізнес-центру з рекламою нових тарифів мобільного оператора

    1. хардпостери – переносні плакати на жорсткій основі, часто мають опору. Можуть бути підлогові і настільні. Для вхідної групи переважно використовуються підлогові варіанти. Хардпостери часто виготовляються в незвичайних формах: тварин, супергероїв або силуетів, але можуть бути і звичайними прямокутними. Ви можете зустріти ці рекламні конструкції при вході в кінотеатр – вони анонсують нові фільми і мультики, і виконуються у формі відповідних героїв.
    2. боді-стенди або ростові фігури – конструкції, виконані з твердого картону або пластику у формі людського силуету в повний зріст. Також можуть мати форму сильно збільшеного у розмірах товару (пляшки пива, цукерки). Боді-стенд виділяється своїми розмірами і привертає увагу покупців, тому стане відмінним акцентом у точці продажу.
    3. рекламні стенди-павуки – підлогові банерні конструкції з хрестоподібною основою. Широко використовуються як в супермаркетах, так і на виставках та івентах, в ролі навігатора. На банер можна нанести анонс новинок, акційні пропозиції, картинку з покажчиком і контактними даними або ж використовувати його як елемент іміджевої реклами.
    4. рекламні стікери – наклейки з рекламним змістом, які можуть наноситися на комірки камер зберігання, сходинки або поручні.

рекламні стійки або стійки під поліграфію – конструкції, на яких розміщують зразки товару, буклети, брошури, візитки або листівки. Стійки покликані привернути увагу, спонукати підійти і взяти друковану продукцію. Вони служать для підвищення продажів і підняття рейтингу компанії або виробника.

Рекламна стійка Coca-Cola для демонстрації товару і стимулювання продажів

  1. POSM, розташовані в торгових залах та місцях викладення товару:
    1. рекламні дисплеї – конструкції, мета яких продемонструвати або презентувати товар. Можуть виготовлятися з металу, пластику або дерева, мають велику рекламну площу, а полки можуть витримувати продукцію вагою в кілька кілограмів і навіть більше.
    2. мобайли – легкі підвісні рекламні конструкції, що кріпляться під стелею на волосіні. Можуть бути пласкими або об’ємними, часто у формі геометричної фігури. Мобайли вішають в торгових зонах прямо над полицями – вони інформують покупців про місце розміщення того чи іншого бренду, низьких цінах або просто містять слоган компанії. Рекламне повідомлення наноситься з двох сторін.
    3. воблери – невеликі підвіски на еластичній “ніжці” з прозорого пластика. Можуть відображати як рекламну пропозицію, так і ціну товару. Виконуються в різних нестандартних формах.
    4. шелфтокери – невеликі рекламні матеріали, що розміщуються на полицях з товарами. Вони кріпляться до торця полки або вставляються в кишені для цінників. Виробляються з пластика або картону.
    5. стопери – вертикальні рекламні площини, переважно з картону або пластику, які кріпляться до стелажу або торгової полиці перпендикулярно стелі. Їх мета – зачепити увагу покупця, зупинити його (від англ. to stop), а також виділити товар.
    6. тейбл-тенти або підставки під меню – настільні конструкції, які використовуються в сфері HoReCa, призначені для розміщення в них меню, інформаційних буклетів, акційних пропозицій та іншої поліграфічної продукції. Можуть бути паперові або акрилові.
    7. чекбокси – невеликі квадратні конструкції з прозорого пластика, в які по всьому периметру може вставлятися рекламна інформація. Використовуються для чеків – як в кафе, так і в аптеках, невеликих магазинах та інших торгових майданчиках.

Мобайл Ікея в супермаркеті – інформує про наявність літньої колекції

а. Рекламні матеріали, що розміщуються в прикасовій зоні:

  1. диспенсери – підлогові або настільні рекламні конструкції, призначені для демонстрації товарів невеликих розмірів: жуйок, шоколадних батончиків, дрібної канцелярії, косметики або мобільних телефонів. Для їх виробництва найчастіше використовується прозорий акрил, пофарбований МДФ або кольоровий полістирол, може використовуватися світлодіодне підсвічування.

стрип-стрічки (стрип-холдери, бренд-стрічки) – довгі пластикові смуги, на які навішується товар або на яких є кишені для його викладки. Ідеально підходять для розміщення снеків, кави, солодощів, сухариків, пробників косметики. Займають небагато місця, зате відмінно стимулюють спонтанні покупки.

Диспенсер з викладенням сигарет – вдалий спосіб допродажу товарів

ПОСМ’и, розташовані в прикасовій зоні, є найбільш ефективними, так як під час очікування своєї черги покупці часто розглядають дрібні товари і в останній момент приймають спонтанне рішення купити їх.

Функції POS матеріалів

Пос матеріали виконують ряд важливих завдань:

  1. Служать для привертання уваги покупців прямо в місці продажів.
  2. Стимулюють спонтанні, імпульсивні покупки.
  3. Виділяють конкретну товарну лінійку, ТМ або бренд серед безлічі конкурентів.
  4. Інформують покупців про акції, спецпропозиції і новинки.
  5. Підвищують впізнаваність товару, групи товарів або компанії в цілому.
  6. Підвищують рівень лояльності і довіри до бренду.
  7. Доповнюють і підсилюють рекламні кампанії – особливо гарні для просування товару креативні pos-матеріали.

Дизайн POS-матеріалів від професіоналів PROMOPOS

Ми створюємо унікальний і креативний дизайн пос матеріалів, націлений саме на ваших потенційних і реальних покупців. Це дозволяє вам бути з ними на одній “хвилі”, робить ваш продукт і бренд ближчим і зрозумілішим.

У PROMOPOS ми намагаємося максимально підлаштуватися під смаки та очікування вашої цільової аудиторії, щоб зробити рекламні матеріали і конструкції дійсно ефективним інструментом маркетингу.

Розробка дизайну рекламних конструкцій та їх 3D-візуалізація

 

Ми розробляємо дизайн всіх перерахованих POSM’ів: дизайн воблерів і некхенгерів, стоперів і шелфтокерів, створюємо візуал для рекламних стійок і стендів. Візуалізуємо зовнішній вигляд майбутніх конструкцій і варіанти їх розміщення в торгових залах, на виставках, в закладах і прикасових зонах.

Вимоги до розробки дизайну ПОС матеріалів

Розробка пос матеріалів – процес, в якому важливе дотримання певних вимог – як в дизайні, так і у виконанні. Ми дотримуємося наступних правил:

  1. Створюємо дизайн саме для цільової аудиторії – нам важливо знати, що це за люди і де вони знаходяться на шляху до здійснення покупки.
  2. Враховуємо стандарти ритейлера – у різних торгових мережах різні правила до оформлення торгового простору і розміщених POS-матеріалів. Тому клієнт повинен знати основні вимоги ритейлера до стилю, стандарти візуального мерчандайзингу, розміри залів, а ми обов’язково врахуємо це при розробці.
  3. Визначаємо розташування POS-матеріалів і рекламних конструкцій в торговельній зоні – за допомогою 3Д-візуалізації допомагаємо клієнту визначитися з розташуванням продукції.
  4. Робимо унікально, але без провокацій – шокуючі, провокаційні меседжі бажано залишити для онлайн реклами і соцмереж. Нам же важливо “вписати” дизайн і рекламне повідомлення у стиль і стандарти торгового майданчика.
  5. Реалізуємо комплексний підхід – чим більше ваших POS-матеріалів різних видів буде на місці продажів, тим ефективніше буде рекламна кампанія. Ми допомагаємо забезпечити клієнта достатньою кількістю посмів.

рекламна стійка в супермаркеті, що привертає увагу до кави

Різновиди пос матеріалів

Ми вже розібралися, які в цілому бувають POS-матеріали. Однак в більш широкому плані вони діляться на 2 групи:

  1. Поліграфічні матеріали – воблери, цінники, наклейки, стопери, тобто все те, що виробляється з паперу, картону, пластику, за допомогою різних видів друку.
  2. POSM з металу, дерева, скла, ДСП, МДФ та ін. – це вже більш габаритні і дорогі конструкції. Деякі з них вимагають монтажу, але при цьому їх термін служби досить тривалий.

 

Ми розробляємо дизайн і тих, і тих різновидів POS’ів, що забезпечує нашим клієнтам повноцінну присутність в торгових і прикасових зонах, а також у вхідних групах – тобто на всьому шляху клієнта до здійснення покупки.

Рекламно-виробнича компанія PROMOPOS гарантує результат

 

Ми працюємо з POS-матеріалами вже понад 10 років і знаємо, як зробити якісний продукт.

Наші дизайнери починають роботу з вивчення вашого товару і його аудиторії. Вивчають керівництво з використання фірмового стилю, особливості поточної і минулих рекламних кампаній. Потім розробляють кілька концептів, підпорядкованих загальній ідеї. Після затвердження концепту розробляється дизайн-макет відповідно до стилю і цілей вашої рекламної кампанії. Такий підхід дозволяє нам досягати успішних результатів.

Ми беремося за дизайн та виготовлення POSM’ів будь-якої складності і працюємо як з українськими компаніями, так і зарубіжними.

Безкоштовна консультація

Різноманітність POS-матеріалів може збентежити навіть досвідченого бізнесмена або маркетолога. Тому ми завжди раді надати безкоштовну консультацію і допомогти з вибором – які рекламні матеріали краще використовувати для конкретного товару, в якій кількості, як “підігнати” дизайн-макет для виробництва конструкції – і багато іншого.

Отримайте безкоштовну консультацію в будь-який зручний вам час – для цього достатньо просто зателефонувати нам! Ми завжди на зв’язку.